Sarfa jumpa Ketua Penerangan UMNO demi kebajikan pelajar

15844_1144844025994_1374322145_388285_5848336_nBangi,3 November | NadiUKM mendapat maklumat yang mengatakan Timbalan Presiden PMUKM, Saudara Sarfarizmal Saad bersama dengan sebahagian kumpulan Aspirasi dan Sahabat 1 Malaysia iaitu Saudari Norliana Azhar dan Saudara Sa’id Hassan telah bertemu dengan Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan di Parlimen semalam.

Motif tujuan mereka bertemu dengan Ahmad Maslan yang juga merupakan Alumni UKM adalah untuk membincangkan tentang masalah kebajikan pelajar.

15844_1144843865990_1374322145_388281_579367_nSebelum ini, Sarfarizmal pernah menggemparkan mahasiswa UKM dengan artikel di blog beliau yang dikatakan mengutuk Nik Aziz. Walau bagaimanapun, beliau telah menarik artikel tersebut dan memohon maaf kepada mahasiswa UKM.

NadiUKM akan menghubungi urusetia Aspirasi dalam masa terdekat untuk mendapatkan perkembangan lebih lanjut tentang diskusi tersebut.-END

Advertisements

19 Responses

  1. knapa jmpa ketua penerangan UMNO??? Ada kaitan ngn pelajar IPT ke? Knapa xjumpa mntri Kmentrian Pgajian Tinggi??

  2. JUmpa ngan UMNO..sama la dengan jumpa pimpinan parti politik..boleh ke?

  3. betul la ain,kalau betul sarfa nak berjuang utk kebajikan pelajar,kenapa mesti dia nk kena jumpa UMNO??

  4. aik?kenapa msti dia jmpa UMNO?sarfa nk kongsi cerita kat ahmad maslan ke yang dia kena pulau dengan mahsiswa sbb artikel dia yg kutuk nik aziz?ataupun dia nk minta tolong ahmad maslan untuk jadi partner debat dia utk lawan farid?xfaham..ada sesiapa blh komen??

  5. saya rasa,menurut hati saya ini,mungkin ahmad maslan adalah tangan ghaib belakang aspirasi..nak bncang mcm mana agenda 1 malaysia kt ukm..tapi tak tahula.

  6. Pelik perjumpaan ini tanpa kehadiran Presiden PMUKM..Mgkin nak melobi kot??..Minta sokongan Ahmad Maslan untuk calonkan Sarfa jadi Presiden PMUKM tahun depan..Kurang2 dh jadi Presiden sok boleh jd jurucakap MPPK bagi pihak UMNO..

  7. aik mcm kenal….napa la g jumpa pkcik ak…hai sarfa2…ko ni nk membela suara pelajar ka nk bodek pkcik ak…

  8. nadi ukm ni kecoh la, nape xgune jawatan die sbgai Menteri Di Jabatan Perdana Menteri yg b’tanggungjawab dalam pelaksanaan 1Malaysia dgn PM??? Kat UKM de Sahabat 1 Malaysia, so pe la slhnya b’jmpe dgn org yg b’tnggungjawab dalam pelaksanaan Misi 1 Malaysia, Xkn nk jmpe PM terus bkn sng brader, so jmpe la Dato’ Ahmad Maslan ttng 1 malaysia. Kecoh la lu nadi UKM

  9. nape aku xtau pun psl sahabat 1 malaysia ni?? aspirasi ke??

  10. siape yg kecoh ni? nadi ker @ ko aspirasi uo? pendedahan ini sebagai persoalan yg perlu disiasat. ape motif perjumpaan. adkah nak dpt petua nk kukuhkan aspirasi di ukm?

    • ala gmukm pn wat bnde yg sama jmpe pkr mnta dana, mnta nasihat, jilat bontot pkr lg, so ko la yg bangang keecoh

  11. eh..x kan la x perasan saudara mamat..kan ada diletakkan di hadapan pintu masuk kolej..kolej saya UO ada..ke KDO pon ada juga..

  12. yg aku bengang nye……jaksa kolej aku sampai paksa2 dak taun 1 n 2 nih pegi majlis pelancaran sahabat satu malaysia tuh……
    aku x pegi pn, ak duk bilik jaga mata, jaga hati, jaga telinga n jaga semuanye…
    lagi bagus……x dpt dosa aku tengok n dengar mende2 yg x bape nk bg faedah….
    lagi bagus drpd aku dedahkan pancaindera yg dikurniakan ALLA swt ke arah mende yg x berapa nk bermanfaat….
    watever….ak x layan komen org……………………………………………

  13. ya udah dong… ngapain gitu dong… bikin ribut2 uh

  14. tak tahu lah…
    mungkin bek jumpak org jual brg..
    ad jugak strategi nk menjual…

  15. bawk2 lah bersabar…rehatkan minda seketika…HOBEN JANG HOBEN….GOMO KLATE GOMO….N9 lawan klntan 3-1…wokeh smbung balik pandangan anda semua…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: